website builder

 

  

Display Ads και Display Network Marketing με απλά και σύντομα λόγια

28 Μαρ, 2:17, από NETPUBLIC1

Display Ads (Banner Ads) και Display Network Marketing είναι ένα είδος online διαφήμισης που μεταφέρει το εμπορικό μήνυμα χρησιμοποιώντας κείμενο, λογότυπα, animations, βίντεο, φωτογραφίες, κλπ.

διαφήμιση με display banner ads

Τοποθετούνται σε ιστοσελίδες και blogs που επιθυμούν να τα φιλοξενήσουν, γιατί απλούστατα κερδίζουν χρήματα από αυτό. Δεσμεύουν λοιπόν συγκεκριμένους χώρους στο layout των σελίδων τους και τους διαθέτουν για την εμφάνιση των διαφημίσεων αυτών. Επίσης τα βρίσκουμε και σε Apps για κινητά καθώς και σε πλατφόρμες email (Gmail, Hotmail, κλπ).
 
Υπάρχουν διάφορα Δίκτυα Διαχείρισης των διαφημίσεων αυτών και των χώρων που τις φιλοξενούν, όπως είναι το GDN για την Google, που χειρίζονται τις μεταξύ τους συνεργασίες, τις "επινοικιάσεις" των χώρων από τους εκδότες, τις δημοπρασίες βάσει των οποίων "αποφασίζεται" ποιό banner θα εμφανιστεί, πότε και κυρίως σε ποιόν και πολλά άλλα.

Create awesome websites!

Πώς εντοπίζουν οι διαφημιστές το target group που τους ενδιαφέρει;

Προκειμένου να γίνει μια διαφήμιση περισσότερο αποτελεσματική, πρέπει να απευθυνθεί στο κατάλληλο κοινό που είναι πιο πιθανό να ανταποκριθεί σε αυτήν. Ένας εύκολος τρόπος για να το επιτύχεις αυτό είναι να αξιοποιήσεις τις πληροφορίες που έχεις για τις ενέργειες και τις συνήθειες των επισκεπτών ενός site. Αυτό είναι το λεγόμενο Behavioral targeting και κατ' επέκταση το Behavioral Marketing.

Και πώς γνωρίζεις τις συνήθειες και συμπεριφορές ενός χρήστη; Με τα Cookies φυσικά! Τα οποία μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν αν ο επισκέπτης μιας ιστοσελίδας/eshop πραγματοποίησε μια αγορά ή όχι, ποιές σελίδες επισκέπτεται, τι αναζητήσεις κάνει στα search engines και διάφορες τέτοιου είδους πληροφορίες. Συνδυάζοντας όλα αυτά μαζί με άλλα δεδομένα του χρήστη/επισκέπτη (π.χ. γεωγραφική περιοχή, ηλικία, φύλλο, κλπ) μπορείς να φτιάξεις ένα ασφαλές προφίλ για τον καθένα και να αποφασίσεις τελικά ποιά διαφήμιση θα του προβάλεις, ώστε να είναι πιθανότερο να ανταποκριθεί.

Πώς θα αξιολογήσω τα display ads μου;

Για να μην περιπλέξουμε πολύ τα πράγματα, θα αναφέρουμε κάποιες πολύ βασικές μετρήσεις, που δίνουν όμως πολύτιμα συμπεράσματα.

Reach

Για την online διαφήμιση, είναι το κοινό, ο μέγιστος αριθμός των ανθρώπων, που είναι πιθανό να δούνε την διαφήμιση. Θεωρητικά ο αριθμός αυτός είναι ίσος με των αριθμό επισκεπτών του site που θα χρησιμοποιήσουμε, ή του δικτύου. Αυτός ο δείκτης είναι μόνο για να αξιολογήσουμε το μέσο που θα χρησιμοποιήσουμε.

Click-Through-Rate (CTR)

Ο δείκτης αυτός αναφέρεται στην πιθανότητα να πατήσει κάποιος στη διαφήμισή σας. Είναι ο λόγος (η αναλογία) των κλικ που δέχθηκε ένα banner, προς τον αριθμό των συνολικών εμφανίσεων που είχε.

Bounce Rate (BCR)

Αυτό μας δείχνει με απλά λόγια, πόσοι "μπήκαν και βγήκαν" στην ιστοσελίδα μας (ή στο landing page). Όσοι δηλαδή επισκέφθηκαν μόνο μία σελίδα μας και δεν προχώρησαν σε άλλη. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί: μπορεί να διαπίστωσαν πως δεν αφορά το θέμα που τους ενδιέφερε, μπορεί να βρήκαν στην σελίδα μας καθυστερήσεις και λειτουργικά προβλήματα και απλά την εγκατέλειψαν, ίσως να μην μπόρεσαν να εντοπίσουν γρήγορα κι εύκολα αυτό που έψαχναν. Με σωστή ανάλυση και συνδυαστική σκέψη θα καταλήξουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα.

Conversion Rate (CVR)

Το ποσοστό αυτό μας δείχνει πόσοι από εκείνους που κλίκαραν στην διαφήμισή μας, ολοκλήρωσαν πραγματικά την ενέργεια στην οποία στοχεύαμε: αγορά προϊόντος, την εγγραφή σε μια φόρμα, οτιδήποτε.

Return On Investment (ROI)

Η πεμπτουσία του marketing, το ζητούμενο όλων των διαφημιστικών ενεργειών: πόσα χρήματα δαπανήσαμε και πόσο κέρδος μας απέφεραν. Στο κόστος της δαπάνης θα πρέπει να συμπεριλάβουμε όλα τα επιμέρους κόστη που αφορούν την συγκεκριμένη καμπάνια μας: το κόστος του δικτύου ή του site που φιλοξενήθηκε, το κόστος δημιουργίας των banners, εικαστικά που μπορεί να περιελάμβανε, κλπ.

Το βρήκατε χρήσιμο; Κοινοποιήστε!

Παρακολουθήστε τα άρθρα και τις προσφορές μας!

Σχεδιασμός, ανάπτυξη & υλοποίηση: NetPublic
© Copyright 2012-2017 NetPublic - All Rights Reserved