bootstrap slideshow



Π ρ ο σ θ έ τ ο υ μ ε   α υ τ ό   π ο υ   σ α ς   λ ε ί π ε ι

γ ι α   μ ι α   ε π ι τ υ χ η μ έ ν η   κ α μ π ά ν ι α


Γνωρίζετε για το Search Engine Marketing;

Τι είναι το Google Adwords

Είναι η διαφημιστική πλατφόρμα της Google, μια υπηρεσία που εξυπηρετεί την "ανάδειξη" ενός site στις μηχανές αναζήτησης, και όχι μόνο.
Με άλλα λόγια είναι οι καταχωρήσεις που εμφανίζονται "ξεχωριστά" από τις άλλες, πρώτες-πρώτες ή και τελευταίες, σε ξεχωριστό πλαίσιο με την ένδειξη "Διαφήμιση", όταν πραγματοποιείτε μια αναζήτηση στην Google με λέξεις κλειδιά διαφορετικές από την επωνυμία σας ή το brand name.
H υπηρεσία αυτή είναι επί πληρωμή. Πληρώνετe όμως μόνο εάν κάποιος ενδιαφερόμενος κάνει κλικ στην καταχώρησή σας (PayPerClick).

Πού το χρειάζομαι

1.  Όταν το site σας είναι πολύ νέο  (ή αν το S.E.O. έχει αποτύχει), τότε είναι η μόνη σας ελπίδα να βγείτε τάχιστα ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.
2.  Όταν χρειάζεται να προωθήσετε άμεσα προσφορές ή προϊόντα, βραχυπρόθεσμα ή και μακροπρόθεσμα.
3.  Όταν θέλετε να "αναδείξετε" κάτι συγκεκριμένο από το site σας
4.  Όταν η φύση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας είναι τέτοια που έχει νόημα να τα προβάλετε μόνο την στιγμή που τα αναζητά κάποιος και που πραγματικά τα χρειάζεται.

  • Κάθε μέρα γίνονται στην Google 3.5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις
  • Ένα συνηθισμένο λήμμα, π.χ. "hotel", μπορεί να εμφανίσει ακόμα και 1 εκατομμύριο αποτελέσματα
  • Εάν ένα site δεν εμφανίζεται στα πρώτα 100 αποτελέσματα με λέξεις κλειδιά, θεωρείται απλά εξαφανισμένο.
  • Πρακτικά, εάν δεν εμφανίζεται στις πρώτες 5 σελίδες, πολύ δύσκολα θα το δει κάποιος

Πώς λειτουργεί

Τα βασικά στοιχεία μιας διαφημιστικής καμπάνιας είναι το κείμενο που θα εμφανίζεται στις αναζητήσεις, οι λέξεις κλειδιά που θα ενεργοποιούν την εμφάνιση, το  ποσό (CostPerClick ή CPC) που επιθυμείτε να πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κλικάρει στην διαφήμιση, το ημερήσιο budget (μέγιστο ποσό δαπάνης ανά ημέρα), και τέλος, το συνολικό budget της καμπάνιας, δηλαδή το μέγιστο ποσό που είσαστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε συνολικά για ολόκληρη την καμπάνια σας.

Όταν λοιπόν κάποιος αναζητήσει μία από αυτές τις λέξεις κλειδιά, τότε η Google ξεκινά μια "πλειοδοσία" με βάση το CPC: εντοπίζει δηλαδή τις διαφημίσεις εκείνες που πληρούν τα κριτήρια (μεταξύ αυτών και την δική σας) και εμφανίζει εκείνες που έχουν υψηλότερο CPC, με άλλα λόγια αυτές που πληρώνουν περισσότερα. Κατά την διαδικασία αυτή, το μέγιστο ποσό που μπορεί να δαπανηθεί ανά ημέρα είναι εκείνο που έχει οριστεί ως ημερήσιο budget, ενώ αντίστοιχα το μέγιστο που θα δαπανηθεί καθ' όλη την διάρκεια της καμπάνιας, θα είναι εκείνο που ορίσθηκε ως συνολικό budget καμπάνιας. Έτσι έχετε τον πλήρη έλεγχο των χρημάτων που θα δαπανήσετε.

Όλα αυτά βέβαια, που τόσο απλοϊκά αναφέρουμε, είναι λίγο πιο πολύπλοκα στην πράξη και απαιτούν αρκετή παραμετροποίηση και ρυθμίσεις.

Τι δυνατότητες δίνει

-  Πέρα από την στόχευση με τις λέξεις κλειδιά, που είναι και προαπαιτούμενη, μπορεί κανείς να επικεντρωθεί ακόμα περισσότερο σε συγκεκριμένα target groups, με γεωγραφικά κριτήρια, ηλικιακά, φύλου.

-  Μπορεί επίσης να λειτουργεί διαφορετικές καμπάνιες ταυτόχρονα, ανά προϊόν/υπηρεσία ή και με οποιοδήποτε από τα παραπάνω κριτήρια.

-  Μια άλλη επιλογή είναι η διαφήμιση στο δίκτυο εμφάνισης, δηλαδή εκείνη που εμφανίζεται στον χρήστη χωρίς να κάνει αναζήτηση, όταν περιηγείται στο διαδίκτυο ή όταν χρησιμοποιεί ένα App στο κινητό του.

-  Το reporting που δίνεται είναι πληρέστατο: πόσες αναζητήσεις έγιναν, με ποιές λέξεις κλειδιά, σε πόσες εμφανίστηκε η διαφήμισή σας, ποιό ήταν το μέσο κόστος, ποιά είναι τα αντίστοιχα στοιχεία του ανταγωνισμού και πολλά άλλα, που τελικά επιτρέπουν τον πλήρη έλεγχο και αξιολόγηση της διαφημιστικής καμπάνια.

    




Εμείς θα φροντίσουμε για την:

Κατάρτιση στρατηγικού πλάνου, βάσει δεδομένων όπως: λειτουργία της αγοράς και του ανταγωνισμού, στόχοι που θέλετε να επιτύχετε, η διάρκεια της ενέργειας, διαθέσιμο budget, το είδος του κοινού που επιθυμείτε να προσεγγίσετε και άλλα.

Δημιουργία της διαφημιστικής σας καμπάνιας: επιλογή κλειδιών, καθορισμός CPC, εφαρμογή κριτηρίων στόχευσης, επιλογή κατάλληλης σελίδας εισόδου (landing page), επεκτάσεις συνδέσμων, επεκτάσεις κλήσεων, μηνυμάτων, κλπ.

Παρακολούθηση της καμπάνιας και προσαρμογή σε νέες συνθήκες που διαμορφώνονται κατά την λειτουργία.
Βελτιστοποίηση με σκοπό τις οφέλιμες εμφανίσεις που μετατρέπονται σε αποτέλεσμα και αύξηση του ROI.

Πλήρη αξιοποίηση του report system και δημιουργία των κατάλληλων αναφορών, με σκοπό την ανάλυση των επιμέρους αποτελεσμάτων και την αξιοποίησή τους στην ορθολογική χρήση του budget ,αλλά και στην παρακολούθηση του κόστους. 

GOOGLE ADWORDS

Οικονομική και αποτελεσματική διαφήμιση.
Αρκεί να ξέρετε πώς να την εκμεταλευτείτε.

ΚΟΣΤΟΣ SEARCH ENGINE MARKETING

Στο κόστος διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης συμμετέχουν δύο μέρη: 

ΚΟΣΤΟΣ GOOGLE

Είναι η δαπάνη της δημοσίευσης από την Google της διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης. Υπολογίζεται από την τιμή CPC που έχουμε ορίσει στην καμπάνια ότι επιθυμούμε να πληρώνουμε για κάθε click, επί τον αριθμό των click που επιτύχαμε. Αυτή η δαπάνη δεν μπορεί να ξεπερνάει (για την ακρίβεια ταυτίζεται) με το ανώτερο budget που επίσης έχουμε ορίσει κατά την δημιουργία της καμπάνιας. 
Το ελάχιστο ποσό που μπορεί να δαπανηθεί για μία καμπάνια είναι μόλις 1€! Βέβαια είναι πρακτικά αδύνατο να προκύψει πραγματικό αποτέλεσμα από μία καμπάνια του 1€, είναι όμως ενδεικτικό του πλήρους ελέγχου που μπορεί να έχει κανείς στο ποσό που δαπανά.

Εδώ μπορεί πολλές φορές να βοηθήσει και η ίδια η Google, με εκπτωτικά κουπόνια που εκδίδει, δίνοντας για παράδειγμα 2πλάσια διαφημιστική δυνατότητα, π.χ. δαπανάτε 125€ και σας δίνει επιπλέον 125€ δωρεάν, ή και άλλες εκπτώσεις που μειώνουν σημαντικά την συνολική σας δαπάνη.

ΚΟΣΤΟΣ NETPUBLIC

Είναι η δαπάνη που αφορά στις υπηρεσίες που παρέχονται από την εταιρεία μας και σχετίζεται με: (α) την κατάρτιση στρατηγικού πλάνου διαφήμισης, έρευνα ανταγωνισμού, καθορισμό στόχων και επιλογή κοινού (target group) στο οποίο θα απευθυνθούμε, επιλογή κλειδιών, κλπ.
(β) την δημιουργία του λογαριασμού Google Adwords, την παραμετροποίησή του σύμφωνα με τον παραπάνω σχεδιασμό, την διαχείριση της καμπάνιας κατά την διάρκεια λειτουργίας της, την βελτιστοποίηση της καμπάνιας ανάλογα με τα αποτελέσματα, κλπ
Κάποιες από τις υπηρεσίες αυτές χρεώνονται μία μόνο φορά, ενώ κάποιες υπόκεινται σε τακτική / μηνιαία χρέωση.
Ενδεικτικά, το ελάχιστο βασικό κόστος για 1 καμπάνια ξεκινάει από 50€.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Για ακριβέστερο υπολογισμό του κόστους της δικής σας ενέργειας, είναι προτιμότερο να επικοινωνήσετε μαζί μας >>

Αναρωτιέστε γιατί να μας επιλέξετε;

Μπορεί να ενδιαφέρει κι άλλους. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ!

Σχεδιασμός, ανάπτυξη & υλοποίηση: NetPublic
© Copyright 2012-2017 NetPublic - All Rights Reserved